Csírázás:

2009.03.17. 09:02

Hasonlóan, a legtöbb szenzációhajhász búlvárnyúzhoz,  itt is napról-napra követhetjük figyelemmel babjaink életét. A mai Bean-reality show elemzője, nem más, mint G!

babland: - Kedves G! Kérlek mesélj nekünk erről, hogy kezdődött az egész? 

G: - Hát elsőroban köszönöm a meghívást, az egész úgy volt, hogy láttam a mexikóiakat a tv-ben. Ha jól emlékszem, egy embert betonoztak be éppen, vagy valami ilyesmi, aztán mentek babot enni. Mmm mexikói chilis bab illatának illúziója kezdte felkelteni az érdeklődésem a bab iránt. Aztán gondoltam én is eljátszom a kemény mexikóit, és vattázok. Aztán meg ültetek. 

babland: - Értem, és miért pont vatta kell ehhez?

G: - Elmentem a FSZEK-be és ott van pár jó könyv erről. Először is azt állapítottam meg, hogy vattában szokás csíráztatni, ezt követi egy 3 fázisos növekedési szakasz. Vége persze az, ami minden élőlény pályafutásának befejezése.

  1. fázis a lasú növekedésé
  2. fázist a G(t)=G(0) × G^kt Függvény írja le szépen.
  3. megint lassul, amíg el nem éri a stacioner fázist, amiből észrevétlenül átcsúszik az elhalásba.

Hormonokat is tanulmányozni fogom hozzá, hátha a sörben lévő molekulák közt van a bab növényi hormonjaihoz hasonló. Ezt úgy a legkönnyebb elképzelni, mint a Bodybuildereket. Van egy vézna csávó, aki "nagy terméseket akar hozni" és elkezd szteroidokat szedni. Na, mivel ez igen sok hasonlóságot mutat a szervezet-termelte szteroidhoz, feltúrbózza a hatását. Ennek eredményét látjuk azokon a nőkön és férfiakon, akiknek a csuklójuk szélessége vetekszik a combom szélességével. 

babland: - Akkor, ha jól értem a sör is okozhat bennünk hasonló hatásokat? Például nagyobbra nő a hasunk -> sörhas

G: - Sörhasat a sörkorcsolya okoz. A sört nem véletlen hívják folyékony kenyérnek a proletár réteg sokszor többet fogyasztja, mint a szilárdat. Ezt azért tehetik, mert van benne annyi (ha nem több) kalória, amivel pótolni lehet a szervezet energiaszükségletét. Viszont ugye a bónusz bajor virsli, a sós perec, meg az ökör ezen felül juttat + energiát, amit a szervezet zsíradék formájában raktároz. Egyébként meg szokott nőni a sörtől (kb 3-4.től) az emberek jókedve, ezért is oly népszerű...

babland: - Rendben, köszönöm a beszélgetést, ettől máris kedvet kaptam, hogy a legközelebbi vendéglátó egységben teszteljem az utolsó tételt...

Szerző: - g -

1 komment

Címkék: nincshír

A bejegyzés trackback címe:

https://babland.blog.hu/api/trackback/id/tr551006985

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Laira 2010.12.24. 09:34:56

Hány nap kell amíg kicsíráznak?
(Én csak tegnap ültettem):(
süti beállítások módosítása