Futtatás

2009.04.11. 20:19

Juhé, babok nőnek, és futnak. Ez emberi szemmel nézve irdatlan lassú folyamat, de hát kellett nekem embernek születni. Gondoltam bevetem magam, és az erkélyünk szélén felmásztam a létrára. Ez úgy önmagában is érdekes feladat, hát még, ha szöget kalapálok a mennyezethez! Szóval majdnem csináltam egy salto mortale-t. Aztán hát ez a cikk is megíródott, ami bizonyítja, hogy mégse tettem meg, de ezt még egyszer el kell végezni amikor már elég magasak lesznek a babok. Ki hitte volna, hogy a babtartás ennyi veszéllyel jár?

A bejegyzés trackback címe:

https://babland.blog.hu/api/trackback/id/tr721059934

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása