Phaseolus Vulgaris

2009.03.16. 22:29

Üdv mindenkinek itt Bab Landen!

Ez évi agymenésem a bab-kísérletek. Nézzétek el nekem, ELTE hallgató vagyok Biológia szakon, itt minden megtörténhet. Ha netán nem ismerné valaki, itt egy kis bemutató:

Nincs őszi szünetem, nem vagyok jogász, és nem hordok magamnál törvénykönyvet. A világ egyik legszebb és legnehezebb nyelvét beszélem, és rajtam kívül még több ezren értik, hogy mire gondolok, amikor azt mondom: ETR. Az EHA kódom megelőzi a nevemet, és megőrülök, ha a felvételizők összehasonlítják a Corvinust az ELTE–vel. Büszkén gondolok az állattan tanszékre, a reggeli előadásokra, a jólfűtött É -1.75-re, a zh-kra, s pótzh-kra, a butánra, a szikére, és az elbukott kreditekre. Szeretem Réz Gábor bácsit, földrajzosokat, a Gömb aulát, az évfolyamtársaimat és sörivásban verhetetlenek vagyunk.

Itt tanulok az ország legjobb egyetemén, a biológusok közül mi vagyunk a legnagyobb partyarcok, és igenis nálunk tanulnak a világ legmásnaposabb diákjai...

Biosz szak, én így szeretlek...

Előzetes:
2009.03.13. Péntek: a nap amikor az 1. generáció puha vattába pottyant a gólyából. Persze mit is várhattam volna péntek 13.-án, másnap este kint felejtettem, és megfagyott mind.

2009.03.14. Szombat. R.I.P. 1. generáció :(

2009.03.15. Nemzeti ünnep! A 2. generáció is bekerült a bélelt helyébe. Csíráztatás megindult, 1,5-szörösére duzzadtak. Névszerint: Balázs, Boldizsár, Barnabás, Bandi, Bendegúz, Bertalan, Béla, Bianka, Blanka, Borbála.

A kísérlet lényege, hogy meglássuk: Sörtől joban nőnek-e a növények? 

A kontroll csoportot adják a "nők". Ők nem kapnak sört, de ezen kívül mindenből ugyanannyit kapnak, mint a "fiúk". (Ezen a blogon nincs nőstény-hím egyenlőség, mivel természet sem formált minket azonosra, miért pont egy biológus rúgja fel ezt az egyensúlyt?) 

Természetesen, képekkel lesz illuszrálva minden kis palánta fejlődése. 

Az egész célja pedig, hogy felkészüljek a későbbi hasonló jellegű munkákra. 

Szerző: - g -

Szólj hozzá!

Címkék: bab results

A bejegyzés trackback címe:

https://babland.blog.hu/api/trackback/id/tr771006524

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása